Váš košík je zatím prázdný.

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující odesláním objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat lze jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.

Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Kupní smlouva vzniká momentem závazného objednání zboží.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 12 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží zasíláme prostřednictvím České pošty. Cena poštovného je 149 Kč při zaslání na dobírku. Pokud je provedena platba předem (převodem na bankovní účet), poštovné je 99 Kč.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-10 pracovních dní, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu naší provozovny. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

8) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník má dle §1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, navrátíme zákazníkovi zpět odpovídající částku za nakoupené zboží předem dohodnutým způsobem, a to do 14 dnů od obdržení zboží. Náklady spojené s dopravou se vrací v nejnižší sazbě, kterou za dopravu účtujeme. Částku za navrácené zboží Pokud bude zákazníkem navráceno zboží použité, poškozené či znečištěné, má prodávající právo žádat po zákazníkovi uhrazení nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Podstatné porušení kupní smlouvy lze řešit po domluvě se zákazníkem výměnou vadného zboží za stejné zboží, opravou vady na náklady prodejce, odstoupením od kupní smlouvy nebo Vám poskytneme slevu z vadného zboží.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Dopravu zboží k prodejci hradí zákazník.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu naší provozovny ( Václavská 222/4, 60300 Brno )
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží.

ZBOŽÍ V AKCI

Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob pokud není u zboží uvedeno jinak.

Nevybrali jste položky k porovnání.