3 tipy na lepší nakládání s časem


Máte zase pocit, že jste zase nic neudělali? Nebo jen přijdete do práce, zapnete počítač a už si uvědomujete, že ani trochu nestíháte? Pracujete dlouho do noci a stejně nemáte hotovo? S takovými problémy se nejspíš někdy potkal každý z nás. Přes mnoho úkolů, stálý stres a nestíhání zadané práce v termínu však bohužel zapomínáme na to zjišťovat proč tomu tak je. A právě to je ta největší chyba! Pokud totiž své chyby nevidíme, nemůžeme se z nich poučit. Přesto se ale s několika tipy můžete naučit svůj čas ovládat lépe.

Mobil notebook diář

Plánujte…ale zase ne moc

Větší provozovny dobře vědí, že by se bez správného rozvrhu pro sebe i své klienty asi dlouho neudržely, a tak pro své plánování využívají různé druhy rezervačního systému Fitness-rezervace. Vám však bude stačit nejspíš obyčejný kalendář nebo diář, do kterého si vždy zaznačíte všechny události, které vás během dne budou čekat. Nezapomínejte však na to, že nejste robot a s jejich plánováním to rozhodně nepřehánějte – maximálně se totiž dočkáte toho, že nebudete všechno stíhat a budete mít ze sebe zbytečně špatný pocit.

Muž v kanceláři

Větší úkoly rozdělte

Pokud vás čeká práce na opravdu velkém úkolu, rozhodně se nesnažte splnit jej najednou. Je totiž dost možné, že se vám to hned tak nepodaří a pokud ano, je otázkou, zda bude vaše práce stejně kvalitní, jako kdybyste úkol rozdělili na několik částí a ty plnili postupně v několika dnech.

Zůstaňte v klidu

Někdy se stane, že věci nejdou tak úplně podle plánu a člověk v takových situacích začíná ihned podléhat špatné náladě nebo se vlastní silou dostává pod velký tlak. V takovém případě byste však měli zpomalit a racionálně začít uvažovat nad tím, jak se vám může podařit vše nakonec stihnout a u toho se nezbláznit. Někdy se stačí jen trochu zklidnit a mírně pozměnit své plány, jindy se probdělé noci prostě nevyhnete – ať tak či onak, nezapomínejte na to, že vše se určitě podaří zvládnout a poté si budete moci užít zaslouženého odpočinku!