Máte zase pocit, že jste zase nic neudělali? Nebo jen přijdete do práce, zapnete počítač a už si uvědomujete, že ani trochu nestíháte? Pracujete dlouho do noci a stejně nemáte hotovo? S takovými problémy se nejspíš někdy potkal každý z nás. Přes mnoho úkolů, stálý stres a nestíhání zadané práce v termínu však bohužel zapomínáme na to zjišťovat proč tomu tak je. A právě to je ta největší chyba! Pokud totiž své chyby nevidíme, nemůžeme se z nich poučit. Přesto se ale s několika tipy můžete naučit svůj čas ovládat lépe.
Plánujte…ale zase ne moc
Větší provozovny dobře vědí, že by se bez správného rozvrhu pro sebe i své klienty asi dlouho neudržely, a tak pro své plánování využívají různé druhy rezervačního systému Fitness-rezervace. Vám však bude stačit nejspíš obyčejný kalendář nebo diář, do kterého si vždy zaznačíte všechny události, které vás během dne budou čekat. Nezapomínejte však na to, že nejste robot a s jejich plánováním to rozhodně nepřehánějte – maximálně se totiž dočkáte toho, že nebudete všechno stíhat a budete mít ze sebe zbytečně špatný pocit.
Větší úkoly rozdělte
Pokud vás čeká práce na opravdu velkém úkolu, rozhodně se nesnažte splnit jej najednou. Je totiž dost možné, že se vám to hned tak nepodaří a pokud ano, je otázkou, zda bude vaše práce stejně kvalitní, jako kdybyste úkol rozdělili na několik částí a ty plnili postupně v několika dnech.
Zůstaňte v klidu
Někdy se stane, že věci nejdou tak úplně podle plánu a člověk v takových situacích začíná ihned podléhat špatné náladě nebo se vlastní silou dostává pod velký tlak. V takovém případě byste však měli zpomalit a racionálně začít uvažovat nad tím, jak se vám může podařit vše nakonec stihnout a u toho se nezbláznit. Někdy se stačí jen trochu zklidnit a mírně pozměnit své plány, jindy se probdělé noci prostě nevyhnete – ať tak či onak, nezapomínejte na to, že vše se určitě podaří zvládnout a poté si budete moci užít zaslouženého odpočinku!